درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 63975
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 63975
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

:آدرس سایت فیلتر شده
:نوع فیلتر

محبوب کن - فیس نما
sokote eshg
lovly




گاهی شبا گریه کنون گریه کنون میام در خونه تو

داد میزنم میگم منم عاشق دیوونه ی تو

میگم منم اون که شده اسیر مهربونی هات

اون که یه عمری عاشقه به اون همه لطف و صفا

وقتی تو این دنیای تو

کار دلم گیر میکنه حسادت قلب منو از آدما سیر میکنه

میام در خونه تو

میگم به فریادم برس

رو میکنم به آسمون

میگم به داد من برس

آخه تو محبوب منی

عزیز من خوب منی

تویی خدای من

خدای با صفای من

تو روحمی تو جونمی

تو قلبمی تو خونمی

خدای مهربون من

عشق تو توی خون من

وقتی تو این دنیای تو

کار دلم گیر میکنه

حسادت قلب منو

از آدما سیر میکنه

میام در خونه تو

میگم به فریاد من برس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, :: 18:23 ::  نويسنده : Arash khodadadi