کاش میفهمیدی...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

:آدرس سایت فیلتر شده
:نوع فیلتر

محبوب کن - فیس نما
sokote eshg
lovly




 کاش میفهمیدی...

 

 
درد من چیزی فراتر از پای کسی در میان بودن است
 
 
درد من چیزی جزجای خالی تو در کنارم است
 
 
درد من آن چیزیست
 
 
 که من آن را میبینم و تو آن رانمیفهمی
 
 
درد من درد توست که تو آن را حس نمی کنی و من
 
 
 شب ها بخاطرش نمی خوابم
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, :: 17:0 ::  نويسنده : Arash khodadadi