درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

:آدرس سایت فیلتر شده
:نوع فیلتر

محبوب کن - فیس نما
sokote eshg
lovly




 

رد شد شبیه‌ رهگذری‌ باد، از درخت‌

 

آرام‌ سیبِ کوچکی‌ افتاد از درخت‌

 

افتاد پیشِ پای‌ تو، با اشتیاق‌ گفت:

 

ای‌ روستای‌ شعر تو آباد از درخت،

 

امسال‌ عشق‌ سهم‌ مرا داد از بهار

 

آیا بهار سهم‌ ترا داد، از درخت؟

 

امشب‌ دلم‌ شبیه‌ همان‌ سیب‌ تازه‌ است‌

 

سیبی‌ که‌ چید حضرت‌ فرهاد از درخت‌

 

کی‌ می‌شود که‌ سیب‌ غریبِ نگاه‌ من‌

 

با دستِ گرم‌ تو شود آزاد از درخت‌

 

چشمان‌ مهربان‌ تو پرباد از بهار

 

همواره‌ رهگذار تو پرباد از درخت‌

 

امروز آمدی‌ که‌ خداحافظی‌ کنی‌

 

آرام‌ سیب‌ کوچکی‌ افتاد از درخت!

 

***

 

اخم می کنم

 

تا ببینی جدی شدم.

 

چرا اینگونه سراغم می آیی؟

 

من به تمنای گریه ات نیست،

 

که تا سال ها،

 

تا قرن ها،

 

تا پایان تلخی،

 

زیر این خاک سرد،

 

قصد خفتن کرده ام.

 

معرفتی مانده اگر

 

یا سر سوزن قلقلکی از بهار گذشته،

 

برای من،

 

لبخند بزن ،لبخند !!

***

 




شنبه 13 آبان 1391برچسب:, :: 15:37 ::  نويسنده : Arash khodadadi